عشق حقیقی

همه چی هست!!!

دلم یک کوچه می خواهد...

بی بن بست...

وبارانی نم نم...

ویک خدا...

که کمی باهم راه برویم...

همین!!!

دلم کفش نمیخواهد...

پاپوشی از چمن میخواهد...

دلم باران میخواهد...

دلم هیاهو نمی خواهد...

می خواهد اندکی با سکوت و نسیم و باران قدم بزند...

 همین!



نظرات شما عزیزان:

وحید ساده دل
ساعت21:21---6 مهر 1391
vhsjراستی من بااجازه ت عکسای این صفحه تو کپی زدم آخه خیلی قشنگ بودن

fatemeh
ساعت18:15---24 شهريور 1391

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد …
از عاشقی تباهی
از زندگی مصیبت
از دوستی شکست و
از سادگی خیانت


fatemeh
ساعت18:03---19 شهريور 1391
اینــجا کــه مـن هستــم ..

هــر چنــد ســال

کــه ســاعــت را جــلو بکشــم ..

بــاز هــم قــرن هــا از تــو فــاصــله دارم ... !

تــو کِــی از مــن گــذشتــی ؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,سـاعت 15:28 نويسنده رها
яima