باورعشق.....

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

چگونه میتوانم احساسم را پنهان یا انکار کنم درحالیکه میدانی
نمیتوانم دروغ بگویم؟!!!عشق،همه باور من است.با عشق زندگی میکنم،باعشق نفس میکشم،با عشق میخوابم.باعشق میخوابم....!!!!
ومن حتی باعشق فکر میکنم!به تو!به خودم!به دنیا!به بودونبود!به
من یاددادند که من و تو:ما. و ما یعنی عشق! حال بگو که من چه
کنم که عشق-این حس همیشه بیدار من-برای تو چون لطیفه های تکراری آزاردهنده،روح تورامی آزارد؟!
گناه من چیست که عقل تو عشق مرا با منطق مجهولات میسنجدوبه
 قضاوت میگذارد؟
حال به من بگو که اگر من و توی من-ما،عشق،احساس- یعنی
بازی کودکانه پرازنیرنگ و ریا.عشق یعنی پوچ و بی محتوا،عشق
یعنی منطق و عقل،عشق یعنی انکار،عشق یعنی زمان،عشق یعنی
فراموشی مانده،من چه کار کنم که تورا بااحساسم
 میپرستم؟باچشمانم!باگوش هایم!بادلم!باوجودم!
به کدامین گناه باید بپذیرم که چون تو عشق راازدید عقل ببینم نه از
دریچه دل؟!حال اگر تو نمیخواهی با من،با ما بسازی،عشق
بیافرینی،احساس را با عقل بیامیزی،عشق را بر سر سفره دل
بیاوری....آن حکایت غریب دیگری است که دل من چه آسان به
تو میبازد و من چه آسان از دست میروم و تو چه آسان.....
به این همه صداقت و صفا و صمیمیت،
میخندی و
                          میگذری!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:,سـاعت 17:52 نويسنده رها
яima