عشق حقیقی

همه چی هست!!!

دويده بودم...

غصه مرا خورد...

 

وقتي ديدم

دست به سينه ايستادي...!

تمام راه را

براي

آغوشـــــت

دويده بودم...


 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

پرم از تو

هر چه مي تکانم خالي نمي شوم از تو...

 

.

.

.

چه ازدحامي در من به پا کرده اي!

همين تو يک نفر!

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

ساده دل
ساعت0:47---15 خرداد 1391
دروووووووووووووووووووووووووووو وووووووود دوست خوبم
خیلی باحالی خیلی دوست دارم هم خودتو وهم آقا مجتبی رو
ممنون از این که قابل دونستی و اومدی.
راستش وقتی درباره وبلاگتو میخوندم خیلی خنده ام گرفت چون تمام این خصوصیات رو منم دارم.
بازم بیا عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,سـاعت 22:55 نويسنده رها
яima