صبورم...

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

من صبورم اما . . .

به خدا دست خودم نيست اگر می رنجم


يا اگر شادی زيبای تو را به غم غربت چشمان خودم می بندم .


من صبورم اما . . .


چقدر با همه ی عاشقيم محزونم !


و به ياد همه ی خاطره های گل سرخ


مثل يک شبنم افتاده ز غم مغمومم .


من صبورم اما . . .


بی دليل از قفس کهنه ی شب می ترسم


بی دليل از همه ی تيرگی تلخ غروب


و چراغی که تو را ، از شب متروک دلم دور کند. . . می ترسم .


من صبورم اما . . .


آه . . . اين بغض گران صبر نمی داند چيست !!!!



نظرات شما عزیزان:

قاصدک
ساعت18:34---21 اسفند 1390
سلام
وبتون زیباست . امیدوارم موفق باشید .
اگر به کلبه ما هم سر بزنید خوشحال میشیم .
ضمنا دوست داشتید تبادل کنید خبر بدین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:,سـاعت 15:36 نويسنده رها
яima