عشق حقیقی

همه چی هست!!!

  از آسمون من نرو

 

          ستاره ها رو کم نکن

             

 

         حالا که اینجا با منی

                  رخت عزا تنم نکن

 

     تموم لحظه های من

 

             خیره به قاب ساعته

 

           دلم نشسته بی رمق

                   

         بدون تو بی طاقته

                  

              غریبگی نکن دلم

             من به امید تو زندم

 

     به خیال با تو بودن

                          دل و رو غریبه بستم

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت10:21---3 خرداد 1391
dare azat khosham miad....
postat kheili khoshgelan.....
faghat ie enteghade doostane....
postat nemidoonam chera ghati shode....
nemishe vazeh bekhoonish....
dorostesh kon azize delam........


سارا
ساعت17:10---25 ارديبهشت 1391
سلام خواهری خوبی؟مرسی بهم سر زدی وب شما هم خوشگله.خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,سـاعت 22:52 نويسنده رها
яima