عشق حقیقی

همه چی هست!!!

هر لحظه با گذشته وداع کن.

هر لحظه خود را از گذشته پاک کن.

در دنیای شناخته بمیر تا به دنیای نا شناخته راه یابی.

با مُردن و لحظه به لحظه تولد یافتن

خواهی توانست زندگی را زندگی کنی و مرگ را نیز هم

********************   

مرگ تنها برای کسانی زیباست که٬

زیبا زندگی کرده اند٬

از زندگی نهراسیده اند٬

شهامت زندگی کردن را داشته اند.

کسانی که عشق ورزیده اند٬دست افشانده اند و زندگی را جشن گرفته اند

********************

عشق طالب غیر ممکن است

عشق می گوید:

در گام نخست باید (( من )) را کنار بگذاری.

********************

تلاش نکن که زندگی را بفهمی٬

زندگی را زندگی کن!

تلاش نکن که عشق را بفهمی٬

عاشق شو!

و چنین است که خواهی دانست.

این دانستن حاصل تجربه توست.

این دانستن هرگز ویرانگر آن راز نیست.

هر چه بیشتر بدانی

در می یابی که هنوز چیزهای بیشتر و بیشتری باقی است تا بدانی.

********************

عشق نخستین گام به سوی ملکوت است و

تسلیم آخرین آن

آری تمام سفر دو گام بیش نیست.

********************

هر لحظه را به گونه ای زندگی کن

که گویی واپسین لحظه است.

و کسی چه میداند...

شاید آخرین لحظه باشد.

********************

عشق را نمی توان اداره کرد٬

پدیده ای است که پیش می آید٬

و لحظه ای که بکوشی آن را اداره کنی

همه چیز بهم می خورد.

 



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت11:08---4 خرداد 1391
وقتي که ديگر نبود من به بودنش نيازمند شدم وقتي که ديگر رفت، من به انتظار آمدنش نشستم وقتي که ديگر نمي توانست مرا دوست بدارد ، من او را دوست داشتم وقتي که او تمام کرد من شروع کردم وقتي او تمام شد من آغاز شدم و چه سخت است تنها متولد شدن. مثل تنها زندگي کردن . مثل تنها مردن...

niu joooooooooooooooooooooooooon
ساعت10:17---3 خرداد 1391
dar asl baiad man o to doshman bashim chon man esteghlaliam....
vali....
bikhial mohem ine ke khodet che joori iii....
webe bahali dari....in postet kheili ghashang booooood.....
khoshbakht bashi azizam....


rasool
ساعت17:15---31 ارديبهشت 1391
http://www.Seventy6.loxblog.com
پرسپولیس


unknown
ساعت14:35---30 ارديبهشت 1391
سلام

ممنون ك سرزدي

ولي متاسفم كه رئالي نيستي

من از بارسا متنفففففففففففففففففففرم همينطور از مسي!!!!پاسخ:سلام.ديگه هركس ي سليقه اي داره.اما پرسپوليس ي چيز ديگس.مرسي ك بهم سر زدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,سـاعت 17:50 نويسنده رها
яima