عاشقي

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

احساس میكنم مدتیست
عاشق شدم...
هر لحظه بیشتر فرو میروم
در رویاى كسى
نامى را صدا میزنم
مانند عسل
دهانم را شیرین میكند
حتى فكرش
در هاى زوار در رفته قلبم را
میكوبد به هم
روزها به تندى مى گذرد
دلتنگى ها به كندى
جاده اى كه در آن سفر میكنم
جاده تنهایى نیست
این عشق
خیال دور و درازیست...
گویى كسى كه از بالا مینگرد
مقصد را دزدیده...

 

                         

 

            



نظرات شما عزیزان:

راضیه
ساعت12:39---27 خرداد 1391
ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود

یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی جدا . . .

.
دوستت دارم


mk23
ساعت19:27---24 خرداد 1391
سلام
منظور این پسره ماکارانی سامانه!با اون عکسش!
اصلا نمی دونه عشق چیه!


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت14:11---24 خرداد 1391
ممنونم ازت خواهر گلم كه سرزى ، بازم بيا خوشحال ميشم ، از مطالبت حدس ميزنم كه تو هم عشق رو تجربه كردى اميدوارم كه موفق باشى. خوشحال ميشم تو هم عضو گروهم بشى ، اگه عقايدمو قبول دارى و اگه منو لايق برادريت ميدونى لطفا عضو شو و افتخار يارى بده . متشكرم . سامان

ALIREZA
ساعت13:34---24 خرداد 1391
سلام دوست عزیز ممنونم که سر ذدی وبتون عالیه من هم شما رو لینک کردم شما هم اگر دوست داشتید منو با نام دوستت دارم تا اخر عمرم لینک نمایید

میلاد
ساعت20:34---22 خرداد 1391
سلام رها جان
آپ کردم
زودی بیا
نظر هم یادت نره
از 5 تا کمتر حساب نیست


عاطی جووووووون
ساعت15:12---22 خرداد 1391
ســــــــــ ـ ـــلاامــــ وِبـــِـ خوبی داری
خوشَمـــــ اومَد
بازَمــــــــ بــِ مَنـــــ سَر بِــزَنــــ
بای تا های


b0y ill
ساعت13:23---22 خرداد 1391
سلام عزیزم میشی که به وبلاگم اومدید نظرتو گذاشتی راستی میتونم ارت بپرسم چرا از الناز شاکر دوست بدت میاد؟؟
پاسخ:نكنه خوشت مياد؟؟؟؟ من كلا از زنهاي لوس بدم مياد


negin
ساعت12:59---22 خرداد 1391
سلام رها جون وبت خییییییییلییییی عالیه ممنون که به وبم اومدی من لینکت کردم اگه خواستی وب منو به اسم english لینک کن می30

میثم
ساعت19:16---21 خرداد 1391
دلم تنگ است ..
پرواز می خواهم
تا کجایش را نمی دانم ؟!

از زمین بیزارم .....

سلام رها وبت عالیه مرسی که بم سر زدی بازم سر بزن


ghasem
ساعت14:38---21 خرداد 1391
سلام رها جون وب تو هم عالیه بهت قول داده بودم به وبت بیام که اومدم

Malihe
ساعت14:20---21 خرداد 1391
ســال‌هــاســت
كــه از جــزيــره‌ي متــروک،
نــامــه‌اي را در بطــري
روانــه‌ي آب‌هــاي عــالــم كــرده‌ام!
اگــر كســي عاشــق باشــد،
مــي‌تــوانــد كلمــاتــم را بخــوانــد!
بــه هــر زبــانــي!
در هــر ســرزمينــي!
گــاهــي فكــر مــي‌كنــم،
كســي مــي‌آيــد
و بــا همــان شيشــه
بــرايــم شــراب مــي‌آورد . . .


gitare eshq
ساعت16:27---20 خرداد 1391
salam raha jan

boooooos

choon eshqi hasti


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 14:40 نويسنده رها
яima