دلتنگی

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

Image Detail


نظرات شما عزیزان:

راضیه
ساعت11:20---31 تير 1391
هیچی عزیزم همینجوری پرسیدم.

راضیه
ساعت11:10---31 تير 1391
سلام ابجی جونم تو روزه ای منظورم اینکه روزه میگیری؟

ساده دل
ساعت0:38---31 تير 1391
برایم در ردیف
کسانی هستی که
به قول نیما
یادت روشنم می دارد...


راضیه
ساعت23:08---30 تير 1391
آمد رمضان و عید با ماست / قفل آمد و آن کلید با ماست

آمد رمضان به خدمت دل / و آن کس که دل آفرید با ماست

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک

.

.

.

عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک

التماس دعا


راضیه
ساعت18:57---30 تير 1391
من خوبم.تو خوبی ابجی گلم.دلم برات خیلی تنگ شده بود

راضیه
ساعت13:40---30 تير 1391
اشکال نداره عزیزم.چه خبر؟

راضیه
ساعت19:09---29 تير 1391
سلام ابجی بیا شانس من بد بخت را میبینی تو رو خدا هر موقع تو میایی من نیستم.هر موقع هم که من میام تو نیستی.حالا چی کار کنیم؟
راستی قالبت عالیه عزیزم.


علی
ساعت16:55---29 تير 1391
فرشته ای از سنگ پرسید : چرا مانند خاک از خدا نمی خواهی که از تو انسان بسازد ؟ سنگ تبسمی کرد و گفت : هنوز آنقدر سخت نشده ام که مستحق چنین خواسته ای باشم!!!
Love_66.loxblog.com(بزرگترین وبلاگ عاشقانه)منتظر حضور گرمتون هستم...
وبت خیلی خوشمله...تبریک میگم.


لیمو
ساعت13:08---29 تير 1391
سلام
در اول مرداد با مجله مرداد ماه
توسط (لیمو)
منتظرتان هستیم
پس بیاید واز مطالب ما دیدن فرمایید
با تشکر (لیمو)
اگه خواستی لینکم کن وبهم خبر بده تا لینکت کنم


sogolii
ساعت19:05---28 تير 1391
سلام .دوست عزیز

وب گشنگی داری.پیش منم بیا

جمعه منتظرتم.حتما بیای

دوست دارم اسم قشنگت رو بین نظر دهندگان وبم ببینم.فعلا بای

__ (¯ `•✦.•´¯)

_____ (_.•´/|\\`•._)

_______ (_.:._)__(¯`:´¯)

__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)

(¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\\`•._)

(_.•´/|\\`•._)¶____(_.:._)_¶

__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶

____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶

_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶

______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶

______(_.•´/|\\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶

_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶

¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\\`•._)¶

¶¶¶(_.•´/|\\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶

¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶

__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶

______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶

____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\\`•._)¶¶¶ ¶¶¶

___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶

___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶

_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------

---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶---------



راضیه
ساعت15:47---28 تير 1391
سلام بیا ابجی حالا که من هستم تو نیستی
اخه دلم برات تنگ شده .پس کجایی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:,سـاعت 12:13 نويسنده رها
яima